Prekių grąžinimas – Emberly index
Nemokamas pristatymas į Lietuvos paštomatus! Apsipirkti dabar
EMBERLY

Prekių grąžinimas

 

  1. Perkant parduotuvėje www.emberly.lt, kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai tinkamos kokybės prekei suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos.

  2. Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę:

    2.1. Būtinai susisiekite el. paštu info@emberly.lt iš anksto, neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos.

    2.2. Paaiškinkite priežastį ir prisegite pirkimo įrodymą.

    2.3. Prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.

  3. Kiekvienai prekei suteikiama tiekėjo garantija gamybiniam brokui ir kitiems defektams, nesusijusiems su normaliu prekės naudojimu ir aplinkos poveikiu. Kiekvienos prekės garantijos laiką galite rasti prekių aprašyme. Esant prekės brokui, jeigu tiekėjo garantija suteikiama trumpesniam nei 2 metų laikotarpiui, tuomet šia garantija vis tiek bus galima pasinaudoti per 2 metų laikotarpį, skaičiuojant nuo prekių gavimo dienos.

  4. Norint grąžinti netinkamos kokybės prekę, atlikite 2 punkte išvardintus žingsnius (2.3 punktas nebūtų taikomas šiuo atveju).

  5. Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą.

  6. Jei užsakyta prekė neturi gamyklinio broko, tuomet Klientui atsisakius sutarties, jam yra grąžinamos prekės siuntimo išlaidos, kurios buvo įtrauktos į prekės kainą, ir pačios prekės kaina, t. y. Kliento sumokėta suma. 

  7. Jei užsakyta prekė turi gamyklinį arba gabenimo broką, internetinė parduotuvė įsipareigoja ją pakeisti arba grąžinti pinigus pirkėjui. Prekės siuntimo / grąžinimo išlaidas grąžina / apmoka Parduotuvė.

  8. Parduotuvė parduoda prekes, atitinkančias užsakyme numatytas sąlygas. Tais atvejais, kai Klientui perduotos prekės neatitinka tam tikrų užsakymo reikalavimų, Klientas sutinka pirmiausia nedelsiant pranešti apie tai raštu Parduotuvės nurodytu el. paštu , o Parduotuvė įsipareigoja imtis visų veiksmų esamiems trūkumams pašalinti, jeigu tokie trūkumai atsirado dėl Parduotuvės ar jos vardu veikiančių trečiųjų asmenų kaltės. Parduotuvė per protingą, su Klientu suderintą terminą trūkumus pašalina; trūkumų nepašalinus, Klientas turi teisę ginti savo teises LR Civiliniame kodekse numatyta tvarka.

  9. Esant prekės defektui, Klientas, siekdamas pasinaudoti teise grąžinti nekokybišką prekę, sumažinti jos kainą ar gauti tinkamos kokybės prekę, privalo pateikti savo reikalavimus šioje politikoje nustatyta tvarka per 2 mėnesius nuo neatitikties aptikimo dienos, 2 mėnesių terminą skaičiuojant nuo prekės gavimo dienos.

Pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalies 3 punktą, vartotojas neturi teisės atsisakyti sutarties, kai prekės yra pagamintos arba užsakytos pagal vartotojo individualų užsakymą.

Dėl to informuojame, kad:

  • Klientui pateikus individualų užklausimą ar užsakymą dėl juvelyrinių dirbinių, kurių tuo metu neturime savo fizinėje ar elektroninėje parduotuvėje, šios prekės laikomos užsakomosiomis.

  • Tokios prekės grąžinamos ar keičiamos nėra, nebent jos būtų brokuotos, sugadintos transportavimo metu ar kitaip neatitiktų pirkimo–pardavimo sutarties sąlygų.

  • Prieš vykdant tokį užsakymą, klientas yra supažindinamas su šiomis sąlygomis ir, pateikdamas užsakymą, sutinka su jų taikymu.

Ši nuostata taikoma tiek prekėms, kurios gaminamos individualiai (pvz., graviruotos, personalizuotos, pagal specialų dizainą), tiek toms, kurios yra užsakomos iš tiekėjo tik konkretaus kliento pageidavimu.